Jak zarobić na ex – walentynkowa kampania Zalando

Dzień zakochanych to jedno z najbardziej skomercjalizowanych świąt XXI wieku. Tandetne gadżety, wszechobecne serca i jednodniowy przypływ miłości od lat są wykorzystywane w rozmaitych kampaniach marketingowych. Jednak najnowsza akcja Zalando Pre – Owned w nieszablonowy sposób zwraca się do wszystkich singli. Niedawno zerwałeś ze swoim partnerem, a Walentynki już niedługo? – Zalando uspokaja i pokazuje nowe szanse na zarobek.

Zróżnicowany rynek oraz coraz większa świadomość klientów nieustannie rozwijają kreatywność firm. Aby zarobić, najpierw trzeba się wyróżnić i zdobyć uwagę potencjalnych nabywców. Im bardziej nieszablonowa jest kampania, tym większy będzie przyszły sukces. Prowadzenie biznesu wymaga niezwykłej czujności. Konsumenci stale pędzą, oczekując, że wybierane produkty dotrzymają im kroku. Rywalizacja rozmaitych marek to ciągły wyścig, w którym zwycięzcą jest ten, kto najszybciej i najtrafniej spełni wymagania klientów, równocześnie zdobywając ich uznanie.

Walentynki to idealna okazja na stworzenie skutecznej akcji marketingowej przyciągającej wielu nowych klientów. Każdego roku tysiące zakochanych szukają wyjątkowych produktów, które umożliwią im okazanie swoich uczuć. Firmy w rozmaity sposób tworzą przepełnione miłością kampanie. Ich zadaniem jest rozczulenie konsumentów i pokazanie, że to właśnie dzięki danemu produktowi ten dzień będzie jeszcze bardziej magiczny.

Niestety marki tworząc reklamy, które pokazują tylko szczęśliwe pary, często zapominają o tej „samotnej” części kupujących. Walentynki to szczególny czas dla wszystkich zakochanych, jednak wciąż wielu konsumentów pozostaje singlami, a dotarcie do nich może okazać się niezwykle cennym kluczem do sukcesu.

Kierując się tą zasadą, platforma modowa i lifestyle’owa Zalando postanowiła wykorzystać walentynki w dość niekonwencjonalny sposób. W najnowszej kampanii nie znajdziemy uśmiechniętych zakochanych czy przepełnionych miłością scen. W tym roku marka stawia na wszystkich singli oraz „nieszczęśników” po rozstaniu.

Zakończenie każdej głębszej relacji bywa bolesne. Koniec jednego etapu to początek następnego. Jednak jak zapomnieć o przeszłości, gdy wciąż widzimy wokół siebie rzeczy pozostawione przez dawną miłość? Z rozwiązaniem przybywa najnowsza akcja Zalando Pre – Owned, która pokazuje, jak opłacalnie zakończyć temat byłego partnera, jednocześnie troszcząc się o środowisko.

Tegoroczna kampania walentynkowa Zalando przekonuje, że dzień zakochanych to idealna okazja, aby pozbyć się wszystkich rzeczy swojego ex. Istnieje wiele sposobów na „uwolnienie” się od przeszłych związków. Symboliczne wyrzucenie czy palenie ubrań po swoim byłym to zdecydowanie oczyszczająca terapia. Jednak Zalando podsuwa bardziej ekologiczny sposób, który stanie się opłacalny również dla nas. Twórcom tej nieszablonowej kampanii zależało na zwiększeniu świadomości swoich klientów oraz zachęceniu ich do skorzystania z oferty Pre – Owned, która umożliwia pozbycie się niechcianych ubrań i wymienienie ich na coś przydatnego.

Zalando Pre – Owned przedłuża żywotność odzieży, jednocześnie dbając o dobro naszej planety. Akcja marki pokazuje, że zalegające w szafie ubrania mogą zostać wykorzystane w lepszy sposób. Współcześni konsumenci coraz chętniej wspierają odpowiedzialne biznesy, bo wiedzą, że nawet małe działania mają znaczenie. Zalando umożliwia dostęp do zrównoważonej mody. Klienci z łatwością mogą wymienić niechciane elementy garderoby, korzystając z platformy internetowej.

Sklep gwarantuje bezpieczną i wygodną transakcję pomiędzy użytkownikami. Zalando bierze na siebie odpowiedzialność za sprzedaż poszczególnych przedmiotów, tym samym minimalizując ryzyko jakichkolwiek strat dla potencjalnych klientów. Każdy wystawiany artykuł jest sprawdzany pod kątem jakości, a w razie potrzeby kupujący może skorzystać z opcji darmowego zwrotu. Również od nas zależy wybór formy zapłaty. Możliwe jest otrzymanie karty podarunkowej Zalando o odpowiedniej wartości lub przekazanie zarobionych pieniędzy jako darowizny dla Czerwonego Krzyża czy organizacji WeForest.

Przemyślana strategia sklepu internetowego sprawiła, że niemal wszelkie limity tego typu transakcji zostały wyeliminowane. Korzystanie z opcji Pre – Owned jest tak samo bezpieczne i komfortowe, jak kupowanie całkowicie nowych ubrań. Jednocześnie kampania ta stanowi część szerszej akcji do.MORE, która skupia się na zrównoważonym rozwoju, eliminując tworzywa sztuczne jednorazowego użytku.

Walentynkowa akcja marketingowa Zalando przekornie pokazuje, że nawet burzliwe rozstania mogą przynieść coś pozytywnego. Niecodzienna kampania ma zwiększać świadomość nas wszystkich, jednocześnie przekonując, że możemy zarabiać również w ekologicznie zrównoważony sposób. Przesłanie marki jest wyraźne – nadając nowe życie zbędnym ubraniom, i my zyskujemy nowy początek.


Autor: Oliwia Józefowiak

Zdjęcie: Zalando

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przejdź do paska narzędzi